2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
عینک لوییس ویتون

عینک لوییس ویتون

عینک لویی ویتون



عينک لوییس ویتون - Louis Vuitton
با عينك حرفه اي لوییس ویتون جذاب تر از هميشه شويد
با طراحي متفاوت متناسب براي چهره هاي مختلف
با قيمتي استثنايي و باورنكردني
چشمان شما در تسلط زيبايي همراه با عينك بي نظير لوییس ویتون
شيك ، زيبا ، با استاندارد روز عرضه شده توسط كمپاني Louis Vuitton
انتخاب شيك پوشان ...



سالهاست که از عینکهای آفتابی چه بصورت مد و یا جهت تامین راحتی بیشتر در مقابل نور شدید، استفاده می­شود. چشم پزشکان معتقدند دلیل دیگری نیز برای استفاده از عینکهای آفتابی وجود دارد که آن هم تامین سلامت طولانی مدت چشمها در موقعیت­های مختلف است.
نتایج چندین مطالعه ده ساله اخیر نشان میدهد که ساعتها اقامت در شرایط آفتابی و بدون حفاظ کافی در مقابل چشم شانس بروز بیماریهای چشم را افزایش میدهد.


عینک آفتابی Louis vuitton، این مارک را همه می شناسید و با نام لاتین مخفف LV در فروشگاه ها دیده اید. عینك آفتابی لوییس ویتون یكی از معروف ترین و معتبرترین عینك آفتابی های مردانه و زنانه در دنیا می باشد كه جدیداً خوانندگان و هنرمندان بسیاری از آن استفاده می كنند. طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد. لنز این عینک از نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت می باشد و همراه با کیف و دستمال توسط فروشگاه اینترنتی ما عرضه شده است. از تهیه این عینک بی نظیر هرگز پشیمان نخواهید شد.

مشخصات عينک لوییس ویتون:
- فریم : مشکی
- شیشه : دارای یووی 400
- لوازم جانبی : کیف و دستمال
- نحوه ارسال : به صورت پستی
- نحوه پرداخت : به مامور پست


طرح این عینک آفتابی متناسب با سلیقه های خاص آقایان و خانم ها می باشد و افرادی که به دنبال محصولات خاص و کمیاب هستند می توانند این عینک را به صورت مستقیم از فروشگاه ما خریداری نمایند. شیشه های این عینک دارای یو وی 400 بوده و چشمان شما را در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می کند.

برای خرید عینک آفتابی لویس ویتون ،‌ بر روی دکمه خرید پستی زیر کلیک کنید ،‌سپس فرم مورد نظر را به دقت پر کنید تا محصول درب منزل یا محل کار شما تحویل داده شود . سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید.


برچسب ها: عینک لویی ویتون , عینک , عينک لوییس ویتون - Louis Vuitton , با عينك حرفه اي لوییس ویتون جذاب تر از هميشه شويد , با طراحي متفاوت متناسب براي چهره هاي مختلف , ب ,
35000 تومان