2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
عینک مخصوص کامپیوتر آنتی رفلکس

عینک مخصوص کامپیوتر آنتی رفلکس

چشمان خودتان را از آسیب های جدی در

مقابل اشعه های مضرکامپیوترمحافظت نمایید

از بین بردن موثرفشار روی چشم هنگام کار با کامپیوتر




قیمت : 20,000 تومان




اگر شما یا کودکتان روزانه بیش از ٢ ساعت از کامپیوتر استفاده میکنید بسیار محتمل است که علائمی از این قبیل سندرم را تجربه کنید .

  1. سردرد
  2. از دست دادن قدرت فوکوس کردن
  3. سوزش چشم ها
  4. خستگی چشم
  5. قرمزی چشم
  6. دوبینی
  7. پرش ناگهانی چشم
  8. دردگردن وشانه ها



قیمت : 20,000 تومان





عینک آنتی رفلکس اصل کامپیوتر باعث می گردد تا تمامی نور و رنگ های ایجاد شده توسط مانیتور را ببینید و تصاویر واضحی را ببینید و چشمان شما برای دیدن تصاویر غیر واضح دچار فشار و انقباض های پی در پی ماهیچه های مربوطه و …. نشوند و بالطبع دیر تر خسته خواهند شد . فریم عینک آنتی رفلکس کامپیوتر پلاستیکی نبوده و از کائوچو با قابلیت انعطاف بسیار بالا ساخته شده و لنز آن نیز ترکیبی از چند لایه خاص و با طراحی خاص می باشد . گر شما نیز دائما در محل کار و یا در منزل بیش از یک ساعت پشت کامپیوتر می نشینید ، لازم است از این عینک استفاده کنید !




قیمت : 20,000 تومان




سال هاست که مانیتورهای CRT جای خود را به مانیتورهای LCD و LED داده اند و کاربران کامپیوتر به خیال اینکه مانیتورهای LCD و LED فاقد اشعه مضر برای چشمانشان می باشد ، ساعت ها پشت کامپیوتر به مانیتورهای خود خیره میشوند غافل از اینکه علاوه بر اشعه مضر ، خیره شدن و تمرکز چشم بر روی مانیتور حتی مانیتورهای LCD و LED خود باعث نوعی بیماری چشمی میگردد .





قیمت : 20,000 تومان


برچسب ها: چشمان خودتان را از آسیب های جدی در , مقابل اشعه های مضرکامپیوترمحافظت نمایید , از بین بردن موثرفشار روی چشم هنگام کار با کامپیوتر , مضرکامپیوترمح ,
20000 تومان