2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
کفش لاغری پرفکت استپس 2013

کفش لاغری پرفکت استپس 2013

آیا تمایل دارید شب را مثل روز ببینید
دوربینی که شب را مانند روز روشن میکند

دوربین دید در شب تک چشمی

دوربین دید در شب برای اولین بار در ایران

دوربین دید در شب سایز کوچک با قدرت بزرگنمایی زیاد

همراه با کیف و دستمال
http://up.paypersell.bz/uploads/1449004360.jpg


قیمت : 36,000 تومان

********************
توضیحات مختصر محصول

دوربین دید درشب اصطلاحاً به تجهیزاتی گفته می‌شود که امکان دیدن در تاریکی را فراهم می‌کند. با این تجهیزات عملاً می‌توان فردی را که در فاصله دور در تاریکی مطلق ایستاده است؛ مشاهده کرد.
دوربین‌های دید در شب از جمله جالب‌ترین و کاربردی‌ترین مظاهر فناوری‌های نوین محسوب می‌شوند. احتمالا نخستین چیزی که با شنیدن نام دوربین‌های دید در شب به ذهن خطور می‌کند، تصوری از جاسوسان یا متخصصان حرفه‌ای است که به‌دنبال دستیابی به اهداف خاص خود در سکوت نیمه‌های شب هستند. در حقیقت با استفاده از این سیستم روِیتی، شخص کاربر دنیایی را مشاهده می‌کند که سایر افراد عادی ازدیدن آن عاجز هستند.
********************
مشخصات فنی محصول
مزایا و ویژگیهای دوربین دید در شب
همان گونه که گفته شد در این روش نورهای محدود موجود در محیط (ستاره‌ها، ماه و یا فروسرخ) توسط لنز شیئی که یک لنز معمولی است جمع‌آوری شده و به استوانه کاتدی تقویت تصویر فرستاده می‌شود. فوتون هاینور در بدو ورود به این استوانه به الکترون تبدیل می‌شوند. در طول این استوانه الکترون‌ها به واسطه فرآیندهای الکتریکی و شیمیایی از نظر تعداد تقویت می‌شوند. این الکترون‌های مضاعف شده به سمت صفحه فسفریکه الکترون‌ها را مجدداً به نور مرئی تبدیل می‌کند پرتاب شده و تصویر تولید شده به وسیله این صفحه در لنز چشمی مشاهده می‌شود. این تصویر بازسازی شده بصورت اشباع مشاهده می‌شود.

فناوری بهسازی تصویر

همان گونه که گفته شد در این روش نورهای محدود موجود در محیط (ستاره‌ها، ماه و یا فروسرخ) توسط لنز شیئی که یک لنز معمولی است جمع‌آوری شده و به استوانه کاتدی تقویت تصویر فرستاده می‌شود. فوتون های نور در بدو ورود به این استوانه به الکترون تبدیل می‌شوند. در طول این استوانه الکترون‌ها به واسطه فرآیندهای الکتریکی و شیمیایی از نظر تعداد تقویت می‌شوند. این الکترون‌های مضاعف شده به سمت صفحه فسفری که الکترون‌ها را مجدداً به نور مرئی تبدیل می‌کند پرتاب شده و تصویر تولید شده به وسیله این صفحه در لنز چشمی مشاهده می‌شود. این تصویر بازسازی شده بصورت اشباع مشاهده می‌شود.

این دوربین به خاطر زوم بالا و قدرت فراوان به عنوان تلسکوپ جیبی همراه نیز کاربرد دارد و شما هم موقع تماشای ماه و ستارگان با این دوربین فوق العاده متحیر خواهید شد.

اطلاعت تکمیلی در رابطه با دوربین دید در شب

مناسب برای : عموم

یکچشمه بزرگنمایی: 15؛

هدف: قطر لنز 32mm؛

خروج از قطر مردمک: 2.7mm؛

میدان دید: 131M/1000M؛

منشور: BAK7؛

پوشش: قرمز.

جنس: آلیاژ آلومینیوم.

مشخصات فیزیکی دوربین دید در شب :

وزن ( گرم): 100 گرم

ابعاد : سانتی متر 13.5 * 4.7 * 4.5

چه چیزهایی داخل بسته دوربین دید در شب قرار دارد ؟

1 عدد دوربین یک چشمه

1 عدد بند دست

1 عدد پارچه نظافت لنز

1 عدد راهنمای کاربر

1 کیسه حمل

1 سیلیکا ژل خشک کن بسته بندی.

کیف مخصوص
قیمت : 36,000 تومان
********************
تصاویر محصول


http://up.paypersell.bz/uploads/1464978968.jpg

http://up.paypersell.bz/uploads/1491360406.jpg

http://up.paypersell.bz/uploads/1484142684.jpg

http://up.paypersell.bz/uploads/1398968320.jpg

http://up.paypersell.bz/uploads/1461025502.jpg

http://up.paypersell.bz/uploads/1468510780.jpg




قیمت : 36,000 تومان


برچسب ها: خرید اینترنتی دوربین دید در شب , :خرید اینترنتی دوربین دید در شب , خرید پستی دوربین دید در شب , دوربین دید در شب , خرید دوربین , دوربین دید شبانه , دوربی ,
36000 تومان