2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
کرم حکاکی شیشه و آینه

کرم حکاکی شیشه و آینه

کرم حکاکی شیشه و آینه


http://up.paypersell.bz/uploads/1453564000.jpg


قیمت : 21,000 تومان

کرم حکاکی شیشه و آینه برای اولین بار است که در ایران ساخته شده و قیمت آن نیز یک پنجم قیمت خارجی آن است. به کمک این کرم می توان از ظروف آشپزخانه گرفته تا درهای سکوریت و پنجره های ساختمان را حکاکی و تزئین نمود. فقط کافی است برچسبی را که نقش مورد نظرتان را روی آن بریده اید ، بر روی شیشه یا آینه بچسبانید و با کرم حکاکی جاهای خالی را پرکنید ، سپس حدود 5 دقیقه صبر کنید تا نقش دلخواهتان برای همیشه رو آن حک و کنده کاری شود. برای این کار نیاز به تجهیزات و محل خاصی نیست و در هر جایی قابل اجراست .


http://up.paypersell.bz/uploads/1469010715.jpg


قیمت : 21,000 تومان

کرم مذکور یک بار مصرف نبوده و چندین بار قابل استفاده است به شرط آنکه در یک محفظه بسته نگهداری شود .

در زیر اموزش کار با کرم رو به صورت تصویری میزاریم

http://up.paypersell.bz/uploads/1411881141.jpg

ابتدا طرح مورد نظر را روی شبرنگ یا برچسب یا با شابلون روی شیرنگ درمیاریم و روی کار میپشبونیم

http://up.paypersell.bz/uploads/1454658403.jpg

کار را با دقت روی محل مورد نظر میچسبانیم

http://up.paypersell.bz/uploads/1474850127.jpg

کرم حکاکی روی شیشه رو کامل روی شیشم پوشش مدهیم

پوشش به مقدار لازم باشد شما میتوانید بعد از کار کرم را جمع کرده و برای کار بعدی استفاده کنید

http://up.paypersell.bz/uploads/1414729396.jpg

قیمت: 17800 تومان


بعد از 5 دقیقه کار را با اب بشوید و برچسب را بکنید


( هرچقدر زمان بیشتر باشد ماتی کار بیشتر خواهد بود )


کرم مذکور یک بار مصرف نبوده و چندین بار قابل استفاده است به شرط آنکه در یک محفظه بسته نگهداری شود .

http://up.paypersell.bz/uploads/1408597881.jpg

عاری از هرگونه اسید های خطرناک


قابل استفاده در منزل

http://up.paypersell.bz/uploads/1439007662.jpg

http://up.paypersell.bz/uploads/1444230012.jpg

http://up.paypersell.bz/uploads/1431245472.jpg

http://up.paypersell.bz/uploads/1417711202.jpg

استفاده بسیار اسان حتی شما میتوانید طرح خود را با ماژیک ضد اب هم روی محل مورد نظر بکشید و بعد از اجرا ماژیک را با استون یا الکول پاک کنید

و اما اگر شما نیز بخواهید تصاویری مانند فوق را روی شیشه و آینه حک کنید چه مراحلی را باید طی نمایید؟
ابتدا خدمتتان عرض کنم دستگاه شبرنگبر یا همان کاتر پلاتر همه تصویری را نمی شناسد ، یکی از فرمتهای شناخته شده برای دستگاه مذکور « وکتور » می باشد و تصویری را که می خواهید روی شبرنگ برش بزنید باید فرمت وکتور داشته باشد. البته نرم افزارهایی همچون وکتور مجیک هستند که قادرند سایر پسوندهای تصویری را به وکتور تبدیل کنند و نیز هزاران فایل وکتور آماده در فروشگاهها و اینترنت موجود است که می توان از آنها استفاده کرد.
برای ترسیم منظره ای مانند فوق می توان بکمک نرم افزار «کورل » تصاویر وکتوری مختلف را به دلخواه کنار هم چید تا تصویر دلخواه پدید آید . بعد باید آن را روی فلش بریزید و به مغازه شبرنگ بری بروید تا برایتان برشش بزند.



سپس شبرنگ برش خورده را با خود به منزل یا محل کار می برید و آن قسمتهایی را که می خواهید روی شیشه مات بیفتد به آرامی و حوصله به وسیله سوزن مخصوص( که از شبرنگبری تهیه می کنید) بیرون می آورید و بعد آن را روی شیشه چه در حالت عمودی یا خوابیده می چسبانید( اگر کسی بخواهد، نحوه چسباندن توضیح داده خواهد شد) باید دقت داشته باشید کرم حکاکی با هرجای شیشه تم اس حاصل کند فوراً آن را مات خواهد کرد ، بنابر این قسمتهایی که ممکن است به طور نا خواسته در معرض تماس قرار گیرند باید با چسب نواری و پلاستیک معمولی پوشیده شوند. قبل از چسباندن برچسب دقت کنید که شیشه کاملاً تمیز و خشک باشد.
حالا قسمتهای خالی را با کرم می پوشانید و بعد از پنج تا ده دقیقه ( هر چه زمان بیشتری به آن داده شود کیفیت مات بهتر خواهد بود) به وسیله کاغذ پشت شبرنگ یا هر چیز مشابه دیگری ، کرم را از روی کار جمع می کنید و به ظرف مخصوص بر می گردانید. و قبل از برداشتن شبرنگ ، شیشه را کاملاً با آب یا دستمال خیس تمیز می کنیم تا دیگر اثری از کرم باقی نماند . همچنین اگر بخواهید طرح خود را با رنگ مخصوص شیشه( ویترا) رنگامیزی کنید بهتر است قبل از برداشتن شبرنگ باشد.
مزیت حکاکی با کرم نسبت به سند بلاست این است که اولاً در هرجایی می توان آن را بکار برد و نیاز به تجهیزات و جایگاه مخصوصی ندارد و در ضمن از درخشندگی بیشتری برخوردار بوده و پیچیده ترین و طبیعی ترین تصاویر را که امکان ندارد با سندبلاست بتوان بوجود آورد، می توان ایجاد کرد( در حد لیزر) و هیچگاه کثیف نمی شود چون سطح آن بسیار صیقلی است و کیفیت آن بر روی آینه در مقایسه با سند بلاست از زمین تا آسمان است.


وزن هر قوطی 200 گرم می باشد


برچسب ها: رم حکاکی , کرم حکاکی شیشه , حکاکی شیشه , طرح روی اجسام , طراحی روی شیشه , طراحی روی اجسام , حکاکی روی شیشه , حکاکی روی اجسام , طرح های زیبا روی شیشه ,
17800 تومان