2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
ژل سفید کننده ایموشن

ژل سفید کننده ایموشن

ژل سفید کننده ایموشن

روشن و سفید نمودن پوست تیره، براثر اصلاح مو و ...

روشن نمودن پوست زیر بغل، کشاله ران، خط بیکینی و ...

قابل استفاده برای آقایان و خانم ها

دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان ایران



قیمت : 37000 تومان



شما می توانید از این ژل جهت روشن و سفید نمودن پوست در ناحیه ای که بر اثر اصلاح مو و ... تیره گشته استفاده نمایید. این ژل به صورت یک روشن کننده عمل کرده و نواحی مورد استفاده از این محصول دارای پوستی تازه، روشن و با لطافت می گردد. این محصول برای روشن نمودن پوست زیر بغل، کشاله ران، خط بیکینی و ... کاربرد دارد. بدین صورت که نواحی مورد نظر را به مقداری از ژل آغشته نموده و مالش دهید تا جذب شود. این کار را روزی دو بار انجام دهید تا بعد از حدود دو ماه مصرف نتیجه مطلوب حاصل میگردد و قطعا شما از نتیجه بی نظیر این محصول شگفت زده خواهید شد.


قیمت : 37000 تومان



مجوزهای محصول:
- دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان ایران
- دارای گواهینامه های بین المللی ISO 2000 , 2001
- دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو
- دارای گواهینامه بین المللی UKAS
- دارای نشان CE اتحادیه اروپا
- دارای نشان حلال
- وزن: 75 ML

نحوه استفاده:
نواحی مورد نظر را به مقداری از ژل آغشته نموده و مالش دهید تا جذب شود. این کار را روزی دو بار انجام دهید تا بعد از حدود دو ماه مصرف نتیجه مطلوب حاصل میگردد و قطعا شما از نتیجه بی نظیر این محصول شگفت زده خواهید شد.



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 37000 تومان



برچسب ها: خرید ژل سفید کننده , سفید کننده زیر بغل , خرید سفید کننده , ژل سفید کننده , سفید کننده پوست تیره بدن , سفید کردن پوست اصلاح شده , ژل سفید کننده ایموشن , رو ,
37000 تومان