2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دستبند و ساعت پرسپولیس

دستبند و ساعت پرسپولیس

خرید ست ساعت و دستبند طرح پرسپولیس

ست ساعت و دستبند طرح پرسپولیس

ست ساعت و دستبند طرح پرسپولیس یک ست شیک می باشد که شما می توانید این ست را از ما خریداری کنید. شما می توانید این ست را با لباس های اسپرت ست کنید. این ست ارزان را با قیمت مناسب از ما خریداری کنید.

ست ساعت و دستبند طرح پرسپولیس

مکمل زیبایی و جذابیت طرفداران تیم پر آوازه ی لیگ برتر

ساعت مچی طرح با افتخار پرسپولیسی ام همراه با دستبند پرسپولیس

قابل ست کردن با لباس های اسپرت

ست ساعت و دستبند طرح پرسپولیس

ست ساعت و دستبند طرح پرسپولیس
ست ساعت و دستبند طرح پرسپولیس یک ساعت فوق العاده و از سری ساعت های فانتزی می باشد. ست ساعت و دستبند طرح پرسپولیس دارای لوگوی این باشگاه بر روی بند ساعت و به رنگ قرمز می باشد، که دارای صفحه ای قرمز رنگ بوده که به صورت گرد تولید شده است و درون این صفحه طرح قرمز با افتخار پرسپولیسی ام با رنگ سفید کار شده است. بند سیلیکونی و قاب فلزی این ساعت هیچ گونه حساسیتی برای پوست شما ایجاد نمی کند.

ساعت مچی پرسپولیس ویژه هواداران واقعی تیم محبوب و پرطرفدار پرسپولیس طراحی شده است. بنابراین اگر هوادار واقعی قرمز قهرمان هستید به هیچ وجه ست ساعت و دستبند طرح پرسپولیس را از دست ندهید یا عنوان هدیه ای ارزشمند برای هواداران این تیم استفاده نمایید.

ویژگی های ست ساعت و دستبند طرح پرسپولیس :

– فوق العاده شیک برای هواداران و طرفداران شیک پوش پرسپولیس
– ساعت مچی پرسپولیس طرح “با افتخار پرسپولیسی ام”
– دارای لوگوی پرسپولیس بر روی بند ساعت

– جنس بند ساعت و دستبند: سیلیکونی

– قابل استفاده برای آقایان و بانوان
– قطر ساعت: ۴۰ میلی متر
– فوق العده شیک و زیبا

– چنس بدنه: فلزی

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : ۵۹۰۰۰ تومان

0 تومان