2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
کیت حرفه ای تمیز کننده نمایشگرها

کیت حرفه ای تمیز کننده نمایشگرها

محلول پاک کنند همراه با دستمال مخصوص

جهت پاک کردن انواع صفحات نمایشگر و تلویزیون‌های LCD ,LED


قابل استفاده برای اسمارت فون ها ، تبلت ها و انواع صفحه های نمایش

عاری از هرگونه ماده شیمیایی غیر استاندارد


قدرت پاک‌کنندگی بالا برای تمییز کردن سطوح مورد نظر

بدون اثرات نامطولب از قبیل لک و خش
http://up.paypersell.bz/uploads/1457840431.jpg


قیمت : 26,000 تومان

***********************************
مشخصات مختصر محصول

ایده آل برای تمیز کردن انواع LCD، LED، دوربین های دیجیتال، تبلت ها و گوشی های موبایل و کلیه تجهیزات الکترونیکی می باشد. یک عدد اسپری 200 میلی با قدرت پاک کنندگی بالا یک عدد دستمال مایکرو فایبر با قدرت تمیز کنندگی بالا یک عدد دستمال مخملی کاملا آنتی استاتیک و آنتی باکتریال...


اسپری پاک کننده همراه با دستمال مخصوص جهت پاک کردن صفحه نمایش انواع صفحات مانیتور و تلویزیون‌های LCD, LED بوده و قابل استفاده برای لپ‌تاپ و حتی لنز دوربین و موبایل می باشد.این پاک کننده به راحتی می‌تواند هرگونه آلودگی و کثیفی را از کلیه سطوح بدون تاثیر نامطلوبی از قبیل لک و خش ، پاک کند.


این محصول پاک کننده ی ۹۹ درصد لکه ها والودگی های سطحی می باشد که بسیار کارامد بوده و به همین دلیل استفاده از کیت تمیز کننده برای تمام دارندگان دستگاه های نامبرده ضروری می باشد تا لوازم الکترونیکی همیشه پاکیزه وتمیز بماند.طراحی این کیت به گونه ایست که میتوان تمامی سطوح را با ان پاک وتمیز کرد تا از بروز الودگی در سطوح به طور کامل جلوگیری شود.

****************************
مشخصات کلی محصول

کارایی های محلول تمیز کننده و دستمال نانو

حدود80درصد از لوازم خانگی ها مجهز به بدنه ی ظریف هستند و نیاز به مراقبت و نظافت دارند بخصوص مواردی مثل: تبلت . گوشی های لمسی . دوربین .لپ تاپ .دی وی دی بلوری . تلویزیون و... که به صورت مداوم مورد استفاده قرار میگیرند نیاز به تمیز کردن مداوم دارند .
در فرمول های تشکیل دهنده برای ساخت این کیت تمیز کننده از فرمولها و مایعات شیمیایی سازگار با محیط زیست و پوست و بدون جرم استفاده شده است. بهترین محصول ساخته شده که به اسانی از قابلیت آنتی استاتیک این کیت برای از بین بردن گرد و خاک چربی و لکه های روی لوازم منزل مثل: صفحه نمایش تلویزیون - نمایشگر لپ تاپ و کامپیوتر - انواع گوشی و تبلت- پخش های لمسی ماشین-ایفون لمسی و کارایی های خیلی زیاد......... استفاده کرد و مطمئن باشید هیچ یک از این مواد پس از تمیز کردن ردی از خود بجای نمی گذارند.
این کیت پاک کننده دارای یک اسپری مخصوص تمیز و براق کننده و یک دستمال نانو تهیه شده از تکنولوژی نانوالیاف و آنتی استاتیک و آنتی باکتریال دستمال مخصوص مایکرو فایبر برای تمیز کردن بهتر و یک اسپری 200میلی‌لیتر ساخته شده از فرمولها و مایعات شیمیایی سازگار با محیط زیست و پوست است .

مشخصات و ویژگیهای کیت تمیزکننده

اسپری 200 میلی با کیفیت پاک کنندگی
دستمال مایکرو فایبر با کیفیت تمیز کنندگی
دستمال آنتی استاتیک و آنتی باکتریال
مخصوص برای نمایشگر تلویزیونهای LED- LCD- CRT- Plasma TV
لنزدوربین و تمامی نمایشگرهای TFT
با امکان از بین بردن گرد و خاک و چربیهای جا مانده روی اجسام
همراه با اسپری غیر سمی با کارایی بالا و فرمول بدون الکل
دارای پد تمیزکننده ساخته شده از تکنولوژی نانوالیاف
دارای ژل با قابلیت تمیز کنندگی و پخش کنندگی بالا

قیمت : 26,000 تومان
***********************************
تصاویر محصول

http://up.paypersell.bz/uploads/1425790992.jpg

http://up.paypersell.bz/uploads/1416812084.jpg


http://up.paypersell.bz/uploads/1438931186.jpg

قیمت : 26,000 تومان
***************************
توجه !توجه!

توجه داشته باشید که اکثر تلویزیون‌های جدید لایه‌ای بر روی سطح نمایش خود دارند که در برابر انواع شوینده‌های قوی بسیار حساس بوده و آسیب‌های جبران ناپذیری را متحمل می‌شوند.
از درست کردن هر نوع محلول که توسط افراد بدون تخصص شرح داده شده بپرهیزید.

مهم
هیچگاه هیچ گونه محلولی را مستقیماً بر روی صفحه LCD نپاشید همیشه ابتدا پارچه را با محلول مورد نظر مرطوب کنید و سپس استفاده کنید سعی کنید همواره از یک پارچه نخی نرم یا پارچه های مخصوص (پیشنهاد می شود)استفاده کنید برخی پارچه ها مثل پارچه های حوله ای یا کاغذی باعث ایجاد خش بر روی صفحه نمایش می شوند.

چرا باید از این محلول استفاده نمائیم؟
به این دلیل که بر روی صفحه نمایشی تلوزیون های ال سی دی و دیگر وسائل، یک ماده شیمیای پوشیده شده است که برای صفحه نمایش اهمیت زیادی بر خوردار می باشد و در صورت استفاده از حوله نم ناک و یا از شیشه پاک کن این مواد کم کم از بین می رود و به ال سی دی ضرر فراوانی خواهد زد.


برچسب ها: رزانترین فروشگاه اینترنتی , بزرگترین فروشگاه اینترنتی , تمیزکننده ال ای دی , تمیزکننده ال سی دی , تمیزکننده لپ تاپ , تمیزکننده مانیتور , تمیزکننده و پ ,
26000 تومان